6/16/2015

Pastelowa sukienka w kwiaty, jeansowa kurtka, miętowa torebka i beżowe szpilki

Dziś pokażę Wam jedną z najtańszych sukienek, jakie udało mi się kiedykolwiek kupić w zagranicznych internetowych sklepach. Ciężko w to uwierzyć, ale kosztowała zaledwie kilka dolarów! Co prawda materiał, z którego została wykonana nie należy do najlepszych, ale w takim przypadku naprawdę nie wypada się czepiać ;) Kwieciste wzory najlepiej prezentują się w towarzystwie jasnego jeansu, o czym mogliście przekonać się oglądając moje poprzednie stylizacje. Dziś ponownie zdecydowałam się pokazać na blogu ten sprawdzony, dziewczęcy duet, którego idealnym dopełnieniem okazały się proste, miętowe dodatki: elegancka torebka oraz bransoletka z koralików.

English version:
Today I'll show you one of the cheapest dresses that I ever bought online. It's hard to believe, but it costs only a few dollars! I found it at Newdress.com some time ago. As you can see on my last posts, I like to combine floral clothes with denim - such sets are very pretty and cute. Thereto I added mint accessories: an elegant handbag from Arafeel.com and bracelet with beads.

pastel outfit girl back nude heels

pastelowa stylizacja miętowa torebka na ramię

cieliste szpilki stylizacja

miętowa bransoletka z koralików stylizacja

polish girl outfit legs heels long hair

pastelowa sukienka w kwiaty jeansowa kurtka stylizacja


mint bracelet roses mint bag outfit



długie naturalne włosy rozpuszczone z tyłu


Jasna jeansowa kurtka - Sheinside.com
Kolorowa sukienka w kwiaty - Newdress.com
Beżowe czółenka ze spiczastymi noskami - PersunMall.com
Miętowa bransoletka ze złotą zawieszką w kształcie serca - Dedicante.pl
Miętowa elegancka torebka - Arafeel.com
Kolczyki perły - Apart

34 comments:

  1. Ślicznie! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wow, super wyglądasz :) Bardzo kobieco :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  3. Piękna i naturalna! To niesamowite, że dane mi było widzieć tę dziewczynę na żywo. Ech. Wiem, że byłem anonimowym przechodniem, ale wiedz, że jesteś niesamowita; nie miałem odwagi podejść. Twój wierny fan. :*

    ReplyDelete
  4. Sukienka faktycznie jest piękna.:)

    ReplyDelete
  5. w podobnym motywie kupiłam kombinezon :)
    śliczna ta sukienka, dobrany jeans to genialna propozycja :) jest super!

    ReplyDelete
  6. This weather is really perfect for these kind of floral dresses! :)

    Looking lovely in it! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    ReplyDelete
  7. a na zdjęciach wcale nie wygląda na tanią - bardzo porządnie się prezentuje.
    Więc albo zdjęcia takie świetne (choć to w sumie już aksjomat, ze tak ;P) albo przesadzasz i wcale nie jest z nią źle ;P

    ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  8. O jak pięknie! Cudooowna sukienka! :)

    ReplyDelete
  9. Dużo się tu zmieniło. Zmieniła się cała grafika, ilość komentów i chyba jakość zdjęć, albo po prostu fotograf/ka. W każym razie wszystko na +. Te zdjęcia trochę w syscylijskim klimacie i bardzo fajnie, bo mamy lato i niech nasze lato będzie takie jak tamtejsze. Twoja osoba je jeszcze dodatkowo podgrzewa i to mocno :)

    ps. Na 99% widziałem Cię na mieście prawdopodobnie z Twoją fotograficzką ? ;)

    ReplyDelete
  10. Kocham twojego bloga. !! Zdjęcia zawsze boskie. :** Stylizacja taka wiosenna na lato super. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu <33 ZAPRASZAM Serdecznie do mnie na mini konkurs.
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jak wiosenne! Wyglądasz cudownie Kochana :)

    ReplyDelete
  12. Cute! But love your sexier more feminine skirts that make say OMG!!!

    ReplyDelete
  13. To jest jakiś cud. Pierwszy blog modowy, na którym dziewczyna jest ubrana, a nie przebrana. Gratuluję!
    Pozwolę sobie dodać do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  14. świetne nasycenie kolorów ! a torebką wpasowała się idealnie w cały look

    hivivien.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjęcia i stylizacja. Brawo :)

    ReplyDelete
  16. Jestem zachwycona! Wspanialy floral!!! ♥

    ReplyDelete
  17. Bardzo piękna sukienka, a jeansowa kurtka świetnie do niej pasuje :-)

    ReplyDelete
  18. sukienka jest piękna <3 całość na 6+ ! cudowna stylizacja :)

    ReplyDelete
  19. Piękna wiosenna stylizacja! Jestem pod wrażeniem kolorków :-)

    ReplyDelete
  20. Świetny look, wyglądasz niesamowicie dziewczęco ;)

    ReplyDelete
  21. Całość rewelka, ale to u Ciebie nic nowego :)
    Moją uwagę najbardziej przykuła torebka, jest prześliczna :)

    ReplyDelete
  22. świetnie wyglądasz!:)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Follow to follow?
    let me know
    http://defishencia.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  24. Śliczny zestaw, przepiękna torebka! :)

    Pozdrawiam, KashiRose

    ReplyDelete
  25. Przepięknie! Kolorystycznie po prostu bomba :) Zakochałam się w tej torebce!
    Dzięki za wizytę i komentarz u mnie.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    ReplyDelete
  26. wszystko mi się bardzo podoba! ten strój i zdjęcia wprawiają w pozytywny nastrój :)
    z chęcią będę tu zaglądać- obserwuję !

    ReplyDelete
  27. Bardzo wiosennie!
    http://swiat-niezaleznej.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Fajna sukienka i ta kurtka idealnie do niej pasuje, super letni look :) Ciekawe sukienki w kwiaty widziałam też na http://wedly.pl/sukienka-w-kwiaty/ :)

    ReplyDelete
  29. Wspaniały zestaw!
    Twój blog jest jednym z najlepszych, na pewno będę często go odwiedzać. ;)
    Pozdrawiam. ;) ~ Twoja fanka ~

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)